Стімпанк, секс та Сід Вілсон: де в Харкові купує атрибут до виступів діджей гурту Slipknot

Виявляється, що американський музикант тісно співпрацює з харківською майстернею. Багато кому відомо, що в Україні чимало брендів, які знає весь світ. Один з них – бренд Bob Basset, чия майстерня знаходиться якраз у Харкові. Вже давно керує арт-студією Сергій Петров. Про золоті руки харків’ян писали такі відомі видання, як Vogue та New York Times. В цьому матеріалі піде розмова про те, як виникла арт-студія, як був створений легендарний рюкзак у формі дракона та як відбулося знайомство з діджеєм гурту Slipknot, Сідом Вілсоном. Далі на kharkov-trend.

Поява, дракон, Givenchy
 

Взагалі, як розповідав виданню platform.ma засновник студії Сергій Петров, епоха розквіту досягла у 2000 році. До цього, за словами Сергія,  він у своєму юному віці цікавився фентезійною тематику, і у 14 років він зробив репліку шкіряних обладунків. Першими виробами арт-студії були браслети, шкіряні прикраси, чоботи, деякий шкіряний одяг та набори для секс-шопів. Так продовжувалося до початку 2000х років, після чого студія почали працювати в іншому напрямку. Проте в якому, і як це обернеться для студії – цього ніхто уявити не міг.

Брендовий дракон

1

(той самий рюкзак у формі дракона)

Крім багаточисельної армії масок, до яких ми ще повернемося, варто відзначити один з вінців творення Bob Basset – рюкзак у вигляді чорного дракона з комп’ютерної стратегії “Герої меча і магії: Очікувана буря”. Історія його створення доволі цікава. Справа в тому, що історія його створення бере початок у 2006 році, коли на той час, Bob Basset випускали маски та декілька сумок у вигляді жуків та інших комах. Тоді у майстерню поступило замовлення від дівчини, яка захотіла невеликий рюкзак у вигляді дракона, який сидить у неї спині. З маленькою формою не вийшло, тож зробили дракона більш великим та грізним. Коли дівчина його побачила, то ледь не зомліла, і відтоді дракон став кочувати всім світом, збираючи сотні лайків та репостів у соцмережах.

Але для чого його створили? Як повідомив сам Сергій, дракона створили тому, що Сергія попросила публіка, хоча сам він не завжди йшов на заохочення прохань. Навіть по сьогодення вигляд дракона дуже натуралістичний, враховуючи, що це четвертий екземпляр!

Одне з досягнень Bob Basset – закордонні контракти. Серед закордонних контрактів варто виділити співробітництво з французьким домом моди Givenchy. Сергій згадує: співробітництво з французами почалося з не зовсім зрозумілих перемовин, проте тривало досить довго, і закінчилося угодою на п’ять шкіряних масок.

Але чому саме маски? Через компактність, а також через те, що за думкою Сергія, в них можна чудово розвинути міфотворчість. Бо маска чудово передає настрій та візуально характеризує внутрішню енергію кожної людини: починаючи від того, що найстрашніші чудовиська – завжди у формі людини, а тому й можна творити над тим, що мешкає всередині кожного з нас.

Від музики до моди й кіно

1

(Сід Вілсон у масці від Bob Basset. В комплекті до маски музиканту поклали накладні зуби)

З Bob Basset співробітничали також дуже відомі зірки американського шоу-бізнесу. Так, наприклад, майстерня виготовила п’ять масок для зйомок кліпу Леді Гаги, проте жодна з них у кліпі так і не була помічена.

Невдалим вийшло і співробітництво з з акторкою Ніколь Кідман, оскільки за словами Сергія, контракт був, але жодна з масок так і не була помічена у кінороботі акторки. Проте вдалим виявилося співробітництво зі співачкою Авріл Лавін та режисером Рідлі Скотом для зйомок фільму “Подарунок”. 

Однак найтривалішим та найкращим співробітництвом виявилося співробітництво з діджеєм та електронщиком американського ню-метал гурту Slipknot, Сідом Вілсоном. Працювати з музикантом арт-студія розпочала з 2003 року, коли на е-мейл Сергію надійшов дивний лист, в якому автор похвалив маски, а також сказав, що хотів би придбати дві маски. Сергій повідомив, що вже, на жаль все розпродано, і пізніше врешті-решт музикант розкрив Сергію правду, оскільки той навіть не розумів, що з ним листується Вілсон. Виявилося, що музикант просто шукав в Інтернеті протигази у вигляді стімпанк, побачив рекламу і написав Сергію. Співробітництво з артистом триває й по сьогодення. 

Крім артистів, Сергій та його команда виготовила колекцію “Соломія” – тематичний набір з п’яти масок-сумок, які дозволять дізнатися історію Іоанна Хрестителя та молодої царівни Соломії. Виставку було продемонстровано в рамках тематичного заходу “Ukrainian Fashion Week”.

До речі, одну з масок Сіда Вілсона було продемонстровано на виставці сучасного мистецтва у Одесі, де також виставили і спеціальне пояснення, яке власноручно написав музикант (авжеж, англійською).

Наразі у планах Сергія перейняти якомога більше досвіду у закордонних діячів – модельєрів. Він планує повчитися новому у таких творчих майстрів, як Карл Лагерфельд, Джон Гальяно та Олександр Макуїн.

Comments

.,.,.,.