Перетворювачі частоти в електродвигунах – як харків'янам розібратися у технології

Вибір правильного перетворювача частоти - ключовий аспект роботи змінної системи швидкісного приводу. Якщо обраний блок занадто малий, він не зможе оптимально управляти підключеним двигуном у всіх необхідних робочих точках. Якщо, з іншого боку, перетворювачі частоти занадто великі, існує ризик того, що мотор не завжди буде управлятися належним чином, і дизайн деталі стане нерентабельним.

Що включають в себе перетворювачі частоти

Для проектування більшості перетворювачів досить знання наступних основних параметрів:

  • Рейтинг згідно специфікації двигуна
  • Розподіл струму
  • Перевантажувальна здатність
  • Діапазон регулювання і ослаблення поля
  • Зниження номінальних характеристик
  • Регенеративна енергія
  • Довжина кабелю двигуна
  • Довкілля
  • Централізована установка проти децентралізованої

Після з'ясування основних проектних параметрів програми та дизайну, проведемо аналіз точної механіки. Використовуваний двигун повинен бути визначений до того, як буде обраний відповідний частотник VEICHI. Чим динамічніший і складніший додаток, тим більше факторів необхідно враховувати при проектуванні. Оскільки виробники FC можуть заощадити, обмежуючи технічні можливості, для кожного конкретного випадку необхідно підтвердити, що функції, потрібні для приводу, дійсно доступні.

Характеристики ПЧ відповідно до технічних характеристик двигуна

Широко використовуваний метод вибору FC просто заснований на номінальній потужності двигуна, який буде застосовуватись. Хоча виробники вказують номінальну потужність своїх FC, ці дані зазвичай відносяться до стандартних чотириполюсних двигунів. Оскільки номінальні струми двигунів значно різняться при однаковій потужності в залежності від конструкції (наприклад, стандартний двигун і мотор-редуктор) і кількості пар полюсів, цей метод підходить для грубої оцінки правильного розміру FC.

Крім того, слід зазначити, що струм, споживаний двигуном, залежить від того, чи підключений він за схемою зірки або трикутника. З цієї причини FC повинні вибиратися на основі номінального струму для обраного типу конфігурації (зірка або дельта). На додаток, до току двигуна необхідно враховувати його необхідну напругу.

Зображення видалено.

Багато FC можуть працювати в широкому діапазоні напруг мережі і тим самим забезпечувати вихідну напругу. Однак потужність напруги, яке може подавати агрегат, постійна у всьому діапазоні напруг. Таким чином, максимальний вихідний струм вищий при меншій мережевій напрузі і, відповідно, нижчий при більш високій.

Перевантажувальна здатність

При виборі перетворювача необхідно завжди враховувати умови навантаження. Принципова відмінність робиться між квадратичним і постійним навантаженням. Коли FC управляє двигуном, для цього у них можуть бути встановлені межі крутного моменту. Вибір FC з номінальною повною потужністю, що відповідає номінальному струму або потужності двигуна, гарантує, що необхідне навантаження може бути надійно переміщене. Однак додатковий резерв необхідно мати для плавного прискорення, а також для періодичних пікових навантажень.

При постійному навантаженні резерв перевантаження становить приблизно від 50 до 60%. Якщо досягається максимальна межа перевантаження, реакція залежить від того, чи використовується перетворювач частоти. Деякі типи втрачають контроль над навантаженням, тоді як інші можуть управляти двигуном на максимальній межі перевантаження, поки він не відключиться по тепловим причинам.

Квадратична характеристика навантаження зазвичай виникає тоді, коли збільшується швидкість, що призводить до збільшення моменту навантаження. Вентилятори і відцентрові насоси призначені зменшувати таку можливість, але краще для цього використовувати перетворювачі частоти.

Comments