Харківський рок-гурт іронічно “розніс” російський та український шоу-бізнес

В новій пісні музиканти іронічно та по-молодіжному висміяли представників українського та російського шоу-бізнесу. 

Український синті-панк рок-гурт “Пошлая Молли” не так давно випустив новий трек під назвою “Контракт”. Головною темою нової композиції виступило те, що музиканти пройшлися по представниках українського та російського шоу-бізнесу. Хто ж конкретно потрапив під гарячу руку фронтмена гурту Кирила Тимошенка - сам про це ми й поговоримо на kharkov-trend.

“Був вчора гламур, зранку проспав на манікюр”

1

(вокаліст гурту, Кирило Тимошенко)

Для тих, хто новенький, дещо пояснимо. “Пошлая Молли” - рок-гурт, який виконує музику у стилі синті-панк. Гурт виник у 2016 році у Харкові, і вже п’ять років колективом керує 24-річний Кирило Тимошенко за прізвиськом “Блідий”. Він, до речі, народився на Харківщині, у місті Зміїв, де вперше і виникла у нього ідея створити власний рок-гурт. Перший виступ з пробними учасниками відбувся там само, цитуючи соліста, під сценою стояли лише 20 чоловік.

Наразі дискографія гурту складає 1 повноцінний студійний альбом та 3 міні-альбоми, видані лейблом “Warner Music”. “Контракт” - один із новітніх синглів цього року, який наразі самостійний матеріал. За словами Тимошенка, під час написання пісні, його надихали кумири дитинства - український рок-гурт ”Нерви” та американський хіп-хопер Емінем. Однак, який прихований сенс містить в собі музичний кліп? Ми, звичайно, не редакція MTV, проте наше джерело змогло надати свою версію на який інший відеокліп припадає схожість харківських виконавців.

1

(Кирило Тимошенко в образі британського виконавця Піта Доерті)

Одним з явних “близнюків” виступає відео рок-гурту “Скрябін”, “Гламур”, яке вийшло у 2006 році, як і однойменний альбом. Головною темою обох відеоматеріалів виступає іронічне висміювання шоу-бізнесу та так званого “гламуру”. Так, наприклад, одним з образів Кирила Тимошенка є образ деяких західних виконавців. Один з них - образ британського музиканта і виконавця Піта Доерті, який славиться своїм епатажем. До речі, подібне можна помітити в поп-колективі, створеному за патронатом Андрія Кузьменка та музичного продюсера телепроєкту “Шанс”, Володимира Бебешка, “Пающіє Труси”, а саме в пісні з однойменного альбому “ІнтимНеПропонувати!”, в якому знявся Петро Лістерман. Крім того, аналогія із сучасним шоу-бізнесом теж проскакує. А саме конфлікт між співачками Ганною Трінчер та Яною Шемаєвою (Jerry Heil), де дівчата злили в Інтернет оголені фото одна одної. В пісні Тимошенко підкреслив цей інцидент словами: 

“Лялька Monster High мені під вікном у коханні присягалася.
Мала, я закоханий,
Гей, покажи мені всю себе.
“Я не зрозуміла!”.

“Поцілуйте мій контракт!”

1

(Кирило Тимошенко в образі Енді Бірсака - фронтмена метал-гурту “Black Veli Brides”)

Проте існує і антипод, який проявлявся у 2000 - ні часи, єднаючий і пісню гурту “Скрябін”, і нове творіння харківських молодих музикантів. Відповідь проста - відбивання з піною на губах представників шоу-бізу. Так, наприклад, від пісень легендарного панк-рок гурту та їх дівчого дітища потерпіли в Росії такі персони як PJ Катя Самбука, телеведучі Маша Малиновська та Ірен Феррарі, а також екс-учасниця “Дому-2” Олена Беркова, а в Україні пісня обурила набираючий, станом на 2006 рік, популярність, дівочий гурт “GaVaNa” та аналогічний гурт “XS”, який пізніше зписав з гуртом пісню “Шмата”.

Від “Пающих Трусів” дісталося навіть Мадонні, коли гурт випустив кліп свою на пісню “Волошка”, як пародію на тодішній новітній кліп поп-королеви.

1

(гурт “GaVaNa”. Зліва направо: Ольга Осталецька, Мирослава Степанчук, Анастасія Степанцова та Яна Лапідус)

Але чому обидві пісні довели зірок шоу-бізнесу до сказу? І чому таке саме чекає харківських музикантів? Почнемо з того, що обох музикантів звинувачували у антитолерантності. Так, наприклад, легендарного Андрія Кузьменка звинуватила київська міська рада у пропаганді домашнього насилля під час виходу відеокліпу на пісню “Мумітроль”, та у тому, що рокер - “антигламурник, який перечитався Пелевіна”. Тимошенка ж звинувачували у сексуальному домаганні до неповнолітньої шанувальниці, проте причетність музиканта так і не встановлено. 

Висновок

Тож, як можна бачити, Кирило Тимошенко зробив правильно, епатажно вдаривши по стереотипу “гламурності”. Подібною поведінкою вже відзначалися такі зірки світової величини, як Курт Кобейн, Кріс Корнел та Джой Рамон. Така музика - поступове повернення до моди гранжу та справжнього бунтівного панк-року. І думаємо, що навряд чи протистояти такий музиці вдасться, оскільки як свідчить історія, те, що зазвичай заборонено - тільки більше й більше підгріває зацікавленість народу.

Коментарі