У листопаді 2018 року, український бренд Shelf.Network отримав $ 1 000 000. Це був внесок японської компанії Broadleaf щоб підтримати старт-ап. Детальніше розповість Kharkov-trend.
Японська компанія Broadleaf є технологічним провайдером програмного забезпечення автомобілів. Саме ця компанія інвестувала український проект, надавши йому 1 000 000 доларів США, а так само можливість реалізувати програму старт-апу в Японії та Сінгапурі, Австралії та Індії, Бангладеші та Новій Зеландії, Таїланді і Камбоджа, М’янмі та В’єтнамі, та в інших країнах Азії .
Суть старт-апу – єдина мережа майданчиків для продажу автомобілів: можливість для продавців машин і авто дилерів проводити аукціони одночасно на всіх торгових площах одним натисканням. Це надасть нові географічні кордони в торгово-автомобільному бізнесі, а так само – створить конкурентно-здатні ціни на автомобілі. На даний момент в мережі відбувається продаж машин на 50 тисяч одиниць щомісяця.
Засновниками старт-ап ідеї є Лаша Антадзе, Павло Кравченко та Володимир Дубінін. У компанії Broadleaf є офіс в Харкові, в Берліні і в Тбілісі.