Харківський стар-ап отримав $1 000 000

У листопаді 2018 року, український бренд Shelf.Network отримав $ 1 000 000. Це був внесок японської компанії Broadleaf щоб підтримати старт-ап.  Детальніше розповість Kharkov-trend.

 Японська компанія Broadleaf є технологічним провайдером програмного забезпечення автомобілів.  Саме ця компанія інвестувала український проект, надавши йому 1 000 000 доларів США, а так само можливість реалізувати програму старт-апу в Японії та Сінгапурі, Австралії та Індії, Бангладеші та Новій Зеландії, Таїланді і Камбоджа, М'янмі та В'єтнамі, та в інших країнах Азії  .

 Суть старт-апу - єдина мережа майданчиків для продажу автомобілів: можливість для продавців машин і авто дилерів проводити аукціони одночасно на всіх торгових площах одним натисканням.  Це надасть нові географічні кордони в торгово-автомобільному бізнесі, а так само - створить конкурентно-здатні ціни на автомобілі.  На даний момент в мережі відбувається продаж машин на 50 тисяч одиниць щомісяця.

 Засновниками старт-ап ідеї є Лаша Антадзе, Павло Кравченко та Володимир Дубінін.  У компанії Broadleaf є офіс в Харкові, в Берліні і в Тбілісі.

Коментарі